Subject: Ehituslubade väljastamine ehitiste püstitamiseks ja rajamiseks Keilas Linnuse tn 5 ja Linnuse tänav L1 asuval kinnistul
From: <[email-masked]>
To: "Aktsiaselts Keila Vesi" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "elektrilevi" <[email-masked]>, "Telia Eesti AS" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 18:08:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Ehituslubade väljastamine ehitiste püstitamiseks ja rajamiseks 
Keilas Linnuse tn 5 ja Linnuse tänav L1 asuval kinnistul, mis on 
registreeritud 18.07.2024 numbriga 2-2/189.

Ehitusluba nr 2412271/05101 ja ehitusluba nr 2412271/05102 on kantud 
ehitisregistrisse.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>